Alle Categorie├źn
    Zoek

    Klachten

    Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.

    Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht per e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen uw klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. U kunt uw e-mail sturen naar [email protected].

    Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
    Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

    Mocht u dit niet op prijs stellen of er met ons niet uit kunnen komen dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden ophttp://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.